پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119543
تمجيد سايت AFC از مهاجم ۲۴ ساله ايران
تاریخ انتشار : 1393/08/28 08:04:12
نمایش : 1351
مهاجم ۲۴ ساله تيم ملي کشورمان از سوي سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا مورد تمجيد قرار گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) گزارش داد: علي دايي، اسطوره فوتبال ايران در سال ۲۰۰۵ بود که کريم انصاري‌فرد را از تيم دوم سايپا به تيم اصلي فرا خواند. اين مهاجم پيشرفت قابل‌توجهي پيدا کرد و تبديل به مهاجمي گلزني شد به طوري که ناخودآگاه با علي دايي مقايسه مي‌شد. پس از به ثمر رساندن ۱۳ گل در فصل ۱۰-۲۰۰۹ ليگ برتر ايران وي از سوي افشين قطبي به اردوي تيم ملي ايران دعوت شد و پيشنهادهايي از سوي تيم‌هاي اروپايي و حتي تيم استوا بخارست روماني دريافت کرد.

گلزني در اولين بازي ملي‌اش مقابل ايسلند بر اعتبار او افزود هرچند مشکلات خدمت سربازي حضور او در ليگ‌هاي خارجي را به تعويق انداخت. همين موضوع باعث شد تا با انتصاب علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس، يکي از برزگترين باشگاه‌هاي ايران او به همراه مربي پيشين خود راهي اين اين تيم شود. همانند خيلي از فوتباليست‌هاي هم‌نسل خودش علي دايي الگويش بود.

انصاري‌فرد که حالا يکي از گزينه‌هاي اصلي براي حضور در تيم ملي کشورش است با تمجيد از سرمربي اين تيم گفت: کي‌روش بهترين مربي خارجي است که تاکنون در ايران کار کرده‌ است.

مهاجم پيشين پرسپوليس پس از ۳ بار گلزني در مرحله انتخابي جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل در مرحله گروهي جام بيستم تنها در بازي آخر مقابل بوسني‌و‌هرزگوين به بازي گرفته شد. پس از جام جهاني سرانجام روياي بازي در خارج از کشور براي انصاري‌فرد محقق شد و او از تراکتورسازي به اوساسونا اسپانيا ملحق شد. پس از گذراندن يک دوره ۲ ماهه کريم کم‌کم خود را به ترکيب اوساسونا رساند و در چند بازي بازي اين تيم دسته دومي به ميدان رفت.

پس از دريافت چندين پيشنهاد خوب، انصاري‌فرد سرانجام ترجيح داد تا به اوساسونا بپيوندد، جايي که جواد نکونام، ديگر بازيکن تيم ملي ايران در ماه آگوست ۲۰۱۴ بار ديگر به جمع سرخپوشان پامپلونا بازگشته بود.

اخيراً انصاري‌فرد از ناحيه قوزک پا دچار مصدوميت شده بود که او را از ميادين مسابقه دور کرد، هرچند او حالا با ريکاوري به آمادگي کامل رسيده است. کريم به همراه نکونام يکي از ۴ لژيونر ايران است که اخيراً کارلوس کي‌روش به اردوي تيم ملي براي ديدار دوستانه مقابل کره‌جنوبي و البته رقابت‌هاي جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ آسيا که در ماه ژانويه در استراليا شروع خواهد شد، دعوت شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html